ManageNet הקשר בין החנות האלקטרונית E-Commerce ל ManagerERP

ManageNet הקשר בין המכירות באתר לתוכנת ניהול העסק שלך

מהו ManageNet ?תוכנה לניהול עסק עם ממשק אוטומטי מלא להזמנות מאתר האינטרנט

תוכנת ManageNet הנו כלי רב עוצמה לטיפול אוטומטי גם ברמה הפיננסית וגם ברמה הלוגיסטית של ההזמנות שנתקבלו אצלכם באתר האינטרנט של החברה.
תוכנת ManageNet מקבלת את ההזמנות מהאתר סולקת אותן, מפיקה קבלות וחשבוניות מס, מנפיקה הזמנות רכש, מנהלת עבורכם את המלאי והכול אוטומטית על פי חוקים וכללים שהגדרתם מראש.

התוצאה: חסכון אדיר בזמן, יותר כסף נשאר בחשבון החברה והרבה יותר לקוחות מרוצים.

התהליך: ההזמנות נוצרות באתר האינטרנט של החברה ונשלחות באמצעות קובץ XML לתוכנת ManageNet .
בתוכנת ManageNet נפתחת כל הזמנה.
כל ההזמנות הפתוחות מרוכזות בטבלת שליטה.
הפעולות הבאות מתבצעות באופן אוטומטי: הפקת חשבוניות, הפקת קבלות, הפקת הזמנת רכש , סליקה מכרטיס אשראי, עדכון סטטוס הזמנה.

התוצאה: חסכון עצום בזמן הטיפול הכולל בהזמנות, בשירות לקוחות, בהנה”ח, ברכש ובמלאי

תיאור תהליך ההזמנה הנוצרת באתר האינטרנט הגורמת במספר פעולות אוטומטיות בתוכנה לניהול העסק מנג'ר

ההזמנות מהאתר נפתחות אוטומטיות במערכת עם אפשרות לשינויים !

ההזמנה נפתחת באופן אוטומטי בתוכנה לניהול עסק מנג'ר

אפשרות לבירורים וניהול אירועים הקשורים להזמנות:

בתוכנה מודול המאפשר לתעד כל בירור או תלונה של לקוחות, תיעוד של כל השיחות מרוכזים בכרטיס של כל הזמנה, וכל פניה מאותרת בקלות ובמהירות.

בתוכנה מודול המאפשר לתעד כל בירור או תלונה של לקוחות, תיעוד של כל השיחות מרוכזים בכרטיס של כל הזמנה, וכל פניה מאותרת בקלות ובמהירות.

טבלת השליטה

טבלת השליטה מרכזת את כל ההזמנות הפתוחות מהאתר ו/או מהחנות ומאפשרת לטפל בהזמנה אחת או קבוצת הזמנות באופן אוטומטי:

פעולות לדוגמא (ניתן להוסיף בהתאמה אישית פעולות נוספות)

  • חשבונית מס / חשבונית מס קבלה / קבלה
  • הזמנות רכש מרוכזות לעסק או ישירות ללקוח
  • סליקה לחשבון הבנק או לחשבון הספק

עיבודים

בכל שורת הזמנה ניתן לראות במרוכז:

  • סטאטוס – בהגדרה אישית בכפוף לאתר
  • מצב הפריט במחסנים
  • פרטי כרטיס האשראי
  • אפשרות לעדכן את האתר במצב ההזמנה
  • אפשרות לייצא את הנתונים לאקסל
  • אפשרות לניתוח ופילוח ההזמנות

הנתונים מגיעים מהאתר למנג’ר באמצעות קבצי XML של הזמנות, לקוחות ופריטים – לדוגמא של קובץ XML הזמנות לחץ כאן
לדגואמ של קובץ XML לקוחות לחץ כאן

מפנה לך זמן לדברים החשובים באמת..

טבלת שליטה במודול הזמנות מהאתר בתוכנה לניהול עסק

פתאום הכול קשור..

תוכנת ה- ManageNet מקשרת את המכירות באתר האינטרנט לתוכנת ניהול העסק שלך או לתוכנת Manager לניהול העסק.
מעוניינים בפרטים נוספים אודות תוכנת ManageNET? מלאו הפרטים בטופס ואנו נתקשר

תוכנת Manager היא תוכנה לניהול העסק המובילה בשוק הישראלי בסביבת בחלונות, ניהול המכירות והשיווק, הנהלת חשבונות דו צידית, ניהול המלאי והרכש ועוד הרבה ועם אפשרות להתממשק לכל תוכנה,
לחצו להורדה חינם של תוכנת מנג’ר לניהול העסק לתקופת ניסיון

ל Manager  אפשרות להתממשק לפלטפורמות הסחר המרכזיות לרבות:

 

 

 

עוסק פטור

עוסק פטור, עוסק מורשה, ח.פ,ע.מ

כל שצריך לדעת בפחות מעמוד

מהו עוסק פטור? ממה הוא פטור? מהם היתרונות ומהם החסרונות? כל מה שרציתם לדעת על עוסק פטור ועל ההשוואה בין עוסק פטור לעוסק מורשה חברה בע”מ עמותה רשומה ועוד.. בכתבה שלפניכם

לפני שנדון על המונח עוסק פטור יש לדון קודם במושג “עוסק”.

מע”מ נותן לכל עסק או ארגון מספר זיהוי הנקרא מספר עוסק ישנם גם מספרי ח.פ לחברות בע”מ וע.מ לעמותות רשומות אך בהם נדון בהמשך.

עסקים שתקרת המחזור השנתית הצפויה שלהם נמוכה מהתקרה המעודכנת הקבועה בחוק יכולים לפתוח תיק עוסק פטור במע”מ, נכון לנובמבר 2014 תקרת ההכנסות לעוסק פטור הינה 79,482 ₪, מומלץ להתעדכן באתר מע”מ שם ניתן לקבל את המספרים המעודכנים.

יתרונות עוסק פטור

אחד היתרונות הבולטים לעסק שרשום במע”מ כעוסק פטור(נקרא גם עוסק זעיר) הוא שהעוסק הפטור יכול להציע ללקוחותיו מחירים זולים יותר כי הוא פטור ממע”מ לעומת עמיתיו המחוייבים במע”מ בתוספת למחיר הרגיל. יתרון נוסף הוא שבד”כ עלות השירותים החשבונאיים לעוסק פטור תהיה נמוכה יותר ביחס לאותה עלות לעוסק מורשה או חברה בע”מ.

חסרונות עוסק פטור

לעומת זאת החסרון הגדול הוא שעוסק פטור לעומת עוסק מורשה לא יכול להתקזז עם מע”מ על ההוצאות שלו. חסרון נוסף עלול להיות תדמיתי – הלקוח עשוי לחשוב שעדיף להתקשר עם עוסק מורשה או חברה בע”מ מאשר עם עוסק פטור.

תפעול העסק וניהול ספרים

לביצוע הגבייה עוסק פטור מפיק דרישת תשלום או חשבון עסקה ללא מע”מ ולאחר קבלת התשלום מפיק קבלה.

עוסק פטור יכול לנהל את הפעילות שלו באמצעות תוכנת ג’וניור, במידה ומעוניין לנהל רק את המכירות והגבייה או בתוכנת ג’וניור פרו במידה ומעונין לנהל גם את המלאי והרכש.

עוסק מורשה

עוסק מורשה לרוב יבחר לנהל את הפעילות שלו בתוכנת ג’וניור פרו או מנג’ר אבל ישנם מקרים בהם גם תוכנת ג’וניור תספק מענה מושלם הכל תלוי בסוג וצרכי העסק – הכנו עבורכם טבלת השוואה בין תוכנות ניהול העסק השונות כדי לסייע לכם להבין מהי התוכנה הנכונה ביותר עבור העסק שלכם.

לחצו לטבלת השוואת תוכנות ניהול עסק

חברה בע”מ ועמותה רשומה בד”כ יעדיפו את המנג’ר לקבלת פתרון מקיף.
במקרים מסויימים יוכלו להסתפק בג’וניור פרו.
לטבלת השוואה בין גרסאות תוכנות המנג’ר לחץ כאן.

ישנם עסקים שאינם יכולים לפתוח תיק כעוסק פטור אלא חייבים לפתוח תיק של עוסק מורשה למרות המחזור הקטן. רשימה זו מתעדכנת מעת לעת וניתן לקבל אותה ממע”מ או מרואה החשבון.

מעבר שנה MANAGER

תוכנית מעבר שנה מיועדת ללקוחות הנהלת חשבונות, כלומר, למי שהנה”ח מתבצעת בתוך העסק ולא אצל מנה”ח/רו”ח חיצוני.

לקוחות אשר הנהלת החשבונות שלהם חיצונית צריכים להיכנס לתפריט ראשי > הגדרות > פרטי חברה

לשנות את שנת המס להיות: 01.01.14 עד 31.12.14 ולשמור.

 

ללקוחות הנהלת החשבונות אנו מציעים את תוכנית מעבר שנה

 

  • התוכנית מאפשרת פתיחת חברה חדשה המורכבת מהחברה של שנת המס הקודמת.
  • מעבר שנה מתבצע מתוך התפריט העילי של השנה הישנה > כלים >מעבר שנה

 

לפני ביצוע מעבר שנה מומלץ לבצע גיבוי ועדכון מהדורה
במידה ויש יותר מעמדה אחת מומלץ לבצע את הפעולות מהמחשב הראשי או מהשרת.

דרישות חומרה לתוכנת ניהול עסק

פרופיל חומרה לתוכנות ניהול עסק של קריאיטיב סופטוור בחלונות

פרופיל חומרה לתחנה בודדת:

דרישת מינימום המלצה לעבודה אולטימטיבית
מערכת הפעלה windows xp windows 7
מעבד(אינטל בלבד) E5XXX E5XXX ומעלה
זיכרון RAM 2GB 4GB ומעלה
מקום פנוי בדיסק 20GB 120GB  ומעלה
מסך ”19 ”19 או יותר
מדפסת לייזר לייזר עם תמיכת רשת
כרטיס רשת מהירות 100 MB מהירות 1GB

 

מערכת הפעלה לשרת (server) – עבור Manager בלבד

דרישות מינימום מומלץ
סוג שרת
ומערכת הפעלה (2*)
windows server 2000 IBM/DELL/HP
מעבד(אינטל בלבד) XEON WINDOWS SERVER 2003/2008
זיכרון RAM 4GB  4 GB ומעלה
מקום פנוי בדיסק דיסק ייעודי למערכת דיסק ייעודי למערכת+דיסק לטרנזקציות
(מומלץ בקר raid  בחומרה)
סוג דיסק SATA SAS 15KB
כרטיס רשת מהירות 1GB מהירות 1GB

 

הערות חשובות:

מערכת הפעלה: לעמדה בודדת XP Home Edition , לתחנה ברשת XP Professional , לבעלי מערכות VISTA/WINDOWS 7 יש לבצע כיווני אבטחת מערכת טרם ההתקנה.

לקוחות Topic – יש להקפיד שהמפרט המוצע לכם תומך גם במערכת DOS – שימו לב: מערכת TOPIC אינה פועלת על חלונות7. במערכת הפעלה מסוג Windows-XP או Windows 2000, אין להשתמש בכרטיס מסך מסוג Sis on Board. משתמשים בתוכנות של חברת ט.ל.מ מסוג “חיסולית”,”שיקלולית”,או “עצמאית” בתוכנת Topic מתוצרתינו, או בכל תוכנה אחרת המתבססת על מנוע בסיס נתונים מסוג Betrive או pervasive, התקנת התוכנה מחייבת שינוי בקובץ ההפעלה (BATCH) של התוכנה. אנא פנו אלינו לפני התקנת התוכנה לקבלת הנחיות.

VPN/רשת פרטית – יש לעבוד על בחיבור מרוחק לשרת טרמינלים RDS/CITRIX.

רשת:יש צורך בהגדרות DNS תקינות וחיבור תקין של העמדות ל DOMAIN.

תשתית: על הרשת להיות תקנית ולא אלחוטית עם סוויץ’ ולא ראוטר מקובעת בארון התקשורת. חובה להתקין מגשרים תקניים עם שקעים לכל נקודה. טרמינל: מומלץ לייעד 2GB לכל סשן. מהירות אינטרנט לפחות UPLOAD 5M. אנטי וירוס וחומות אש: מולץ להיעזר בחומת אש שיתופית מספקית האינטרנט יחד עם אנטי וירוס.

שירות לקוחות – אפשרות לקבל סיוע מרחוק באמצעות אינטרנט הכרחית לקבלת תמיכה טכנית. מהירות אינטרנט 5M לפחות, כבלים/ADSL.

 

 

עדכון מהדורה – תוכנת מנג’ר

עדכון מהדורה הוא פעולה קצרה יחסית שמטרתה עדכון גירסת התוכנה לגירסא החדשה ביותר.

עדכון המהדורה מעדכן את התוכנה בלבד ולא את נתוני המשתמש.

העדכונים החדשים של ה Manager מתבצעים מתוך התוכנה:

טרם עדכון המהדורה מומלץ לבצע גיבוי. להתקנות רשת יש ליצור קשר עם מרכז השירות תחילה.

תפריט עילי > כלים > עדכון תוכנה

בכל שאלה ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות בטלפון: 1-599-505019

עדכוני מהדורה – תוכנת מנג’ר

עדכון מהדורה – בתוכנת מנג’ר MANAGER
לפני שמעדכנים מהדורה יש לערוך גיבוי – תפריט עילי > כלים > גיבוי
לאחר מכן ניתן להתחיל בעדכון:

נכנסים ל מנג’ר > סרגל העילי > כלים > עדכון מהדורה
להתקנות ברשת מומלץ להיעזר במרכז התמיכה והשירות בטלפון: 1-599-505019 שלוחה 2.
עדכון מהדורה ל JuniorPro – תיקון לנושא הקבלות עם תאריך פירעון 2011
לצורך תיקון הקבלות שלא קיבלו תאריך פירעון 2011 יש להוריד את העדכון המצורף לתוך תיקיית creative יש להפעיל את הקובץ מתוך תיקיית creative כאשר תוכנת juniorpro סגורה.
לאחר העדכון יש להיכנס להגדרות > פרטי החברה > ולרשום בשדה תאריך ערך: 01.01.2001 עד 31.12.2020. לעדכון לחץ על הכותרת של המאמר

המרכז לאינטלגנציה רגשית

המרכז לאינטליגנציה רגשית נמנה עם לקוחות קריאטיב סופטוור ומשתמשים בתוכנת ניהול עסק לצורך התפעול השוטף והניהול החשבונאי של העסק.

אפיקי עמק חפר

אפיקי עמק חפר היא אגודת מים שיתופית חקלאית בע”מ, שהוקמה בשנת 1984 וחברים בה 27 קיבוצים ומושבים.

האגודה הוקמה בשל שני צרכים עיקריים: האחד, הצורך להבטיח את המשך קיומו של המשאב המרכזי בחקלאות עמק חפר– המים.  השני, הצורך לפתור את בעיית האקולוגיה שהופרה בשל זרימת שפכים אל נחל אלכסנדר. הפתרון שנמצא הוא שימוש במי קולחין והתאמתם לדרישות חקלאיות.

מדיניות אספקת מי הקולחין של האגודה היא לספק לחקלאים בכל עמק חפר מים אלטרנטיביים למים שפירים, שיתאימו לכלל הגידולים ובמחירים משתלמים כלכלית

אפיקי עמק חפר הינה לקוחה ותיקה של קריאטיב סופטוור והיא נעזרה עד לאחרונה בתוכנת טופיק TOPIC בדוס. לקראת שנת 2011 השתדרגו לתוכנת ניהול עסק מנג’ר MANAGER בחלונות לניהול הנהלת חשבונות, ניהול מערכת קריאות המים לצד חברת ארד דליה ולגבייה מרוכזת באמצעות המסלקה הבין בנקאית (מס”ב).

א א פרסומאים

חברת “א.א. פרסומאים” עוסקת בייצור מוצרי פרסום החל מדגלים, כרזות, דגלים ודגלונים ועד שיווק שלטים, כרזות בד ועוד. החברה הוקמה בשנת 1988 על ידי בני משפחת אטדגי – אלי, אברהם ומאיר, אנשי מקצוע בעלי ותק של שנים בתחום השילוט והפרסום. החברה מנהלת את העסק באמצעות תוכנה לניהול עסק מנג’ר לכל מטרות ניהול הזמנות, ניהול מלאי, הנהלת חשבונות, הפקת חשבוניות, גבייה ועוד.

שסק כתום

שסק כתום מנהלים את העסק עם תוכנת ניהול עסק, מנג’ר, תוכנה להפקת חשבוניות מס, קבלות, חשבונית מס/קבלה, דוחות ועוד.